aspect

miercuri, 23 mai 2012

CONCURS !


          Bine va regasesc la un nou concurs organizat pe blogul meu de aceasta data !
Premiul dupa cum usor se poate observa, consta dintr-un unt-de-corp-Honey si o crema pentru piele atopica "Perfect skin" (Crema este destinata pentru ingrijirea pielii atopice, pe care o hidrateaza si vindeca .Datorita compozitiei bogate in ovaz, galbenele si musetel, calmeaza iritatiile pielii , reduce uscarea ei si calmeaza pruritul .) Ambele recipiente sunt de 50 ml.

REGULILE CONCURSULUI:

1.Doar daca aveti (ori copilul )piele atopica.
2.Sa urmariti blogul magazin .
3.Like la pagina de  facebook .
4.Doresc un review pentru crema "Perfect skin", cu poza inainte de folosire si dupa folosire.
5.Share si link-ul catre share pe care il lasati la inscriere.
6.Barbatii nu au ce cauta in concurs.

                     Ex. Eu/copilul am/are pielea atopica.
                           Urmaresc blogul cu numele x.
                           Like cu numele y.
                           Accept sa trimit poza cu pielea inainte si dupa folosire.
                           Share si link-ul aferent.

Am rugamintea sa recomandati si persoanelor pe care le stiti cu aceasta problema !
Imi rezerv cateva zile de la extragere pentru a trimite coletul, deoarece vor fi preparate la momentul respectiv.
Extragerea se va face cu random org. in data de 2 iunie.
Daca in timp de 3 zile nu voi primi datele de contact ,cu regret, premiul va merge spre alt concurent.
Daca intampinati probleme sau aveti nelamuri/intrebari va rog sa-mi comunicati pe pagina de facebook.

 INSCRIERILE  SE  FAC  AICI,  PE  BLOG !
                                                   
                                            VA  UREZ  MULT  NOROC !

6 comentarii :

copilul meu are piele atopica,de la 2 luni i s-a pus diagnosticul,intre timp s-a mai vindecat pielea dar nu are nici pe departe aspectul unei pieli de copil de 2 ani,este aspra si inca ii mai apar bubite
urmaresc blogul cu numele:aniela_aniela22
like cu numele:ana maria birladeanu
accept sa trimit poza cu pielea inainte si dupa folosirehttps://www.facebook.com/#!/anamaria.birladeanu/posts/390047061031146
share:

Eu am pielea atopica, buburuze in zona gurii, barba in mod special
urmaresc blogul cu numele: brumirina
like cu numele: irina bruma
trimit poza inainte si dupa
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.320478068027876.71671.316473591761657&type=3#!/irina.bruma.9/posts/142167065918509

Buna,eu am pielea atopica:((.Doresc sa trimit poze inainte si dupa folosirea cremei.fb&gfc:TENDER CARMEN MARILENA si SHARE:http://www.facebook.com/tender.carmenmarilena/posts/245209185581103

buna. piticul meu de 1 an si 9 luni aste si el diagnisticat cu piele atpica. mi-ar placea tare mult sa incercam ci un alt fel de remediu, cum ar fi acesta.
like cu numele - iulia bada
voi trimite poza inaninte si dupa
urmaresc blogul cu numele yoca
http://www.facebook.com/profile.php?id=581801688&ref=tn_tnmn

buna, piticul meu are pielea atopica de la 6 luni, si mereu sunt atenta atat la produsele de ingrijire cat si la detergentul pt haine.
urmaresc blogul cu nuele lucy.
fb Lucia Vlad
share https://www.facebook.com/lucia.vlad.3/posts/245995005504514
sunt de acord sa testez si sa fac un scurt review cu poze .

Lucia Vlad imi pare rau insa nu gasesc unde ai dat share pe FB si nu te regasesc nici cu like la pagina KaBea.Te rog verifica,altfel participarea nu va fi valida si mi-ar parea rau.

Trimiteți un comentariu

Featured Posts